Reklamační řád společnosti vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.
Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud není uvedeno více.
Kontrola zásilky
Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci.
Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.
Reklamované zboží musíte zaslat včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží.
O průběhu reklamačního řízení budete informováni emailem.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů.
Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.
Adresa pro reklamace:
BBsoft s.r.o.
Palackého 237
250 92 Šestajovice
IČ 28547748
DIČ CZ28547748
E-mail: info@easybuy.cz sklad@easybuy.cz
Volejte od Po do Pá od 8:00 do 16:00
Veškeré dotazy jsme schopni vyřídit na emailu info@easybuy.cz a tel.: +420 604 121 110